طراحی وب سایت فروشگاهی برای Dummies - طراحی سایت

Wiki Article

منبع باز: در ابتدا بهتر است بگوییم نرم ‌افزار منبع باز چیست. نرم افزار منبع باز نرم ‌افزاری است که کد منبع آن برای اصلاح یا ارتقا توسط همگان در دسترس است. وردپرس به عنوان چنین نرم‌ افزاری، این امکان را دارد تا هر روزه توسط تعداد زیادی از توسعه‌ دهندگان در سرتاسر دنیا بهبود داده شود. این امر نیز باعث می شود تا توسعه ‌دهندگان همواره ویژگی ‌های جدیدی را به این پلتفرم بیفزایند.

این سیستم اینطور است که کاربر یک محصول خریداری می‌کند و مثلا بعد از یک هفته پیامکی برای ارسال می‌شود که آقا یا خانم خریدار، شما محصول مدرس مرجع را خریداری کردید، نظر خود را در مورد این محصول بگویید.

انتخاب هاستینگ مناسب به تنهایی شامل نکات مختلفی می‌شود چرا که بدون هاست، سایت شما نمی‌تواند به روی اینترنت نمایش داده شود.

برخی هم آن را در هدر قرار داده‌اند. روشی هم که این روزها بسیار محبوب است، ایجاد یک منوی تمام صفحه پاپ آپ با استفاده از یک لایت باکس است.

زیرا این ویژگی به طور معمول توسط یک تیم حرفه ای انجام می شود و آنها دستمزد بالایی درخواست می کنند.

شما می توانید شاهد انواع مختلفی از هاست ها باشید که بستگی به نوع کار کردی که دارند، دارای هزینه های مختلفی می باشند. شما بهتر است با توجه به نوع سایتی که دارید، برای خود بهترین هاست را برای خود انتخاب کنید.

پیشنهاد وبزی: تعداد زیاد تصاویر برای سایت‌های آداپتیو مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ اما بهتر است فقط از تصاویری استفاده کنید که به آن‌ها نیاز دارید.

امکان درج فاکتور در حساب‌ کاربری کاربران و قابلیت پرینت فاکتور به تفکیک ادامه سفارش‌ها امکان تنظیم اینکه خریدار هنگام خرید مشخص کند فاکتور به همراه محصول برایش ارسال شود یا خیر امکان پرینت برچسب پستی توسط سایت منبع مدیریت برای الصاق فاکتور روی محصولات ارسالی (با این امکان مدیریت می‌تواند آدرس صورت‌حسابی که خریدار حین خرید پر کرده است را پرینت بگیرد و دیگر نیازی به نوشتن آدرس روی کاغذ نداشته باشد) امکان شخصی سازی فاکتور (مشخص شود روی فاکتور چه بخش‌هایی باشد و چه بخش‌های حذف شود) امکان صدور پیش فاکتور قبل از خرید کالا یا ثبت سفارش خدمات قابلیت ثبت بازخورد و امتیاز برای محصولات خریداری شده

شما می‌توانید از طریق ادمین وردپرس، این نظرات را مدیریت کنید. شاید نخواهید نظردهی برای برخی صفحات فعال باشد، همچنین می‌توانید مشخص کنید کدام نظرات نمایش داده شوند.

برای اطمینان از این قضیه، باید توجه کنید که اندازه و استایل متون وب‌سایت شما با صفحه‌نمایش‌های مختلف سازگار شود. این کار را باید قبل از راه‌اندازی سایت خود آزمایش کنید.

در زمینه ی طراحی وب سایت و هزینه راه اندازی سایت معیارهای مختلفی می تواند وجود داشته باشد. این معیارهای سئو – قیمت طراحی سایت بر اساس خواسته ها، نیازها و گاه سلایق شخصی تفاوت دارند. در نهایت هر کسب و کاری متناسب با معیارها و هدف هایش اقدام به سفارش و ساخت وب سایت می نماید. بی تردید یکی از گزینه های مهم مد نظر اکثریت، بحث مالی طراحی یک سایت می باشد. قیمت طراحی سایت با وردپرس تحت تاثیر عوامل مختلفی است. هدف ما از ارائه ی این مقاله این است که شما را با هزینه هایی که طراحی یک سایت می تواند در لینک منبع پی داشته باشد آشنا کنیم؛ بدین ترتیب شما راحت تر می توانید در این زمینه برنامه ریزی و اقدام نمایید.

صفحه درباره ما: در این بخش می توان اطلاعات لازم درباره شرکت از جمله راه های ارتباطی، رزومه و غیره را در اختیار مخاطب قرار داد.

هدف ما ارائه با کیفیت‌ترین خدمات پشتیبانی فنی وب سایت جهت حفظ اطمینان خاطر شما می‌باشد.

وقتی وب‌سایت شما در دسکتاپ نشان داده می‌شود، فضای زیادی برای نمایش تمامی این اطلاعات دارد؛ اما این فضا برای صفحۀ موبایل کمتر است و لازم است این نکته را در زمان کلیک کنید طراحی واکنش‌گرا یا تطبیقی در نظر بگیرید.

Report this wiki page